El blog dels professionals de l’hostaleria

Entre Plats vol ser l’espai on els restaurants, bars, cafeteries, col·lectivitats, hotels… trobeu informació útil sobre el sector i les últimes tendències per als vostres negocis. Un blog per a tots/es, amb molt de debat i participació. En marxa!

Categories:
12 de desembre de 2024
Saber más

“Cada jornada al GM Cash de Burgos és diferent, perquè la nostra clientela és molt variada i tots són molt especials”, ens explica la Lara Martínez, gerent del centre.

El dia comença abans de clarejar. A les 7 del matí, les portes s’obren per rebre als clients més matiners. Michel, des del motlle, ja està rebent els primers proveïdors de frescos perquè els productes estiguin llestos des de primera hora, mentre que la Judith, a la fruiteria, entra ràpidament per organitzar fruites i verdures amb tant de mim que “sembla cuidar-les més que als seus propis fills”.

El mercat de frescos és el gran protagonista. Fruites, verdures, carn, xarcuteria i productes congelats es revisen i organitzen curosament per garantir que estan ben col·locats i en les millors condicions. L’objectiu és oferir un sortit de qualitat i un servei molt professional. Com ens explica la Lara, l’equip de frescos té un lema: “Sempre oferim un tracte proper i personalitzat a cada un dels nostres clients”.

També a primera hora els camions de repartiment de food service ja estan carregats i llestos per sortir. De dilluns a dissabte, les rutes cobreixen Burgos i província, assegurant que els negocis d’hostaleria tinguin les seves comandes puntualment. Abans de sortir, Lara es reuneix amb repartidors, preparadors i comercials, i revisen cada detall per si hi ha alguna incidència o algun client que hagi oblidat algun article. “Tot ha de sortir com està planejat”.

La nostra gran missió és atendre a la clientela

Després d’organitzar els productes i el repartiment, l’equip se centra en la seva gran missió: atendre a la clientela. “Tant als que venen al cash com als que anem a visitar als seus restaurants, bars, cafeteries… Per a això, cada dia és diferent”, ens recorda la Lara. “Ahir vaig visitar al matí a hostalers/es, per conèixer de primera mà les seves necessitats, i avui he estat al centre donant un cop de mà perquè teníem el Dia sense IVA”.

Un dels majors valors del GM Cash de Burgos és el seu equip, format per persones experimentades i polivalents. “És fonamental pel bon funcionament del servei. Saben fer de tot, el que assegura que qualsevol necessitat sigui atesa ràpidament”, explica amb orgull la gerent del centre.

I després d’un dia intens, el GM Cash tanca a les 8 de la tarda, tot i que la Lara confirma amb complicitat que no acaben fins que l’últim client/a decideix que ja ha acabat de comprar.

Més de 2.000 compradors/es al mes

Més de 2.000 clients/es compren al centre al mes i l’equip del GM Cash de Burgos té el mateix objectiu: oferir-los el millor servei possible des que entren per la porta fins que s’emporten la seva compra. “Que trobin el sortit i els productes frescos que necessiten pels seus negocis i que gaudeixin d’una experiència propera, professional i de qualitat”, ens explica la Lara.

Ens expliquen que el GM Cash de Burgos és un referent per a l’hostaleria de la zona i que la clientela que hi va, sol repetir. Després de passar un dia per allà, ja sabem el perquè.

22 de maig de 2023
Saber más

El Dia Internacional dels Treballadors i Treballadores, que celebrem al començament d’aquest mes, ens recorda que “la clau perquè els negocis funcionin són les persones”. Un missatge que el nostre director general, Lluís Labairu, també va destacar a la XI Trobada Gran Consum d’Alimarket davant dels més de 300 representants de les principals empreses del sector i de la indústria de l’alimentació.

A GM Cash, així ho creiem fermament; sabem que el nostre “personal base” és el pilar que sustenta la nostra companyia. Perquè Sonia, carnissera del cash d’Eivissa, sap exactament què busca la nostra clientela quan va a comprar; Patricia, reposadora al de Girona, sempre està atenta que no falti producte a les prestatgeries i d’ajudar algun consumidor@ desorientat/ada, i al Juan, responsable de moll a Sant Boi, no se li passa l’arribada al centre de cap mercaderia i de rebre els transportistes amb la professionalitat que es mereixen.

Sonia, Patricia i Juan, juntament amb tots els seus companys i companyes, són la cara visible dels 70 GM Cash. Són els que viuen el contacte directe amb els clients i, per tant, els que aconsegueixen fidelitzar-los; són els que posen en pràctica diàriament l’estratègia de la nostra companyia; els que transmeten els valors corporatius; els ambaixadors al carrer de la nostra imatge; els que donen confiança…

En definitiva, allò que aconsegueixen complir cada dia la missió de GM Cash: donar el millor servei a l’hostaleria.

I, per això, a la companyia posem especial èmfasi en la importància de cuidar-los. Perquè sabem com n’és d’important que estiguin bé, que somriguin, que els escoltem, que coneguem les seves opinions, aspiracions i, fins i tot, pors. Que compartim la visió del grup Transgourmet: “Junt@s cap al cim”.

El nostre sector està en canvi constant i, per complir els objectius estratègics marcats, GM Cash aposta clarament per la tecnologia, la digitalització, la sostenibilitat, l’omnicanalitat, la logística… Però no se’ns oblida la clau: ser un negoci de persones per a persones.

24 de febrer de 2023
Saber más

En GM Cash i, per descomptat en Transgourmet, sabem la importància de “tenir la ment oberta” en el nostre sector. La societat evoluciona constantment i les empreses hem de reinventar-nos amb una certa freqüència per a respondre amb eficàcia al que passarà anys després.

Per això, en 2020 prenem la decisió de renovar-nos per a satisfer, amb innovació, les necessitats i gustos del nostre client, l’hostaleria, en un futur pròxim.

I creem els nous cash, amb un progressiu programa de reformes en els nostres 70 centres, que té com a eixos principals: oferir més producte, més comoditat, millor experiència de compra i contacte més directe i personalitzat. Un nou concepte de cash&carry de professionals per a professionals.

Ara el producte és el protagonista, potenciant sobretot els aliments frescos, els articles de temporada i els proveïdors locals, presentats en un entorn més ampli i còmode per a la clientela en la seva experiència de compra. I amb un celler, localitzat en un espai més diàfan, on els compradors i les compradores poden contemplar una cuidada selecció de les denominacions d’origen locals, a més d’una gran varietat de les DO conegudes en l’àmbit nacional i internacional.

I amb un equip d’especialistes al capdavant per a assessorar de forma personalitzada a cada client/a que acudeixi als nostres centres, aconseguint amb la seva dedicació transformar la nostra activitat en un negoci de persones per a persones.

Si parlem del cash&carry del futur, també parlem de sostenibilitat, implementant mesures que afavoreixen la reducció del consum energètic i la millora de l’eficiència de les instal·lacions.

En definitiva, per a GM Cash, el demà és un avui, on l’hostaleria és la prioritat, el producte és el protagonista i el planeta és el nostre compromís.

×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!