El blog dels professionals de l’hostaleria

Entre Plats vol ser l’espai on els restaurants, bars, cafeteries, col·lectivitats, hotels… trobeu informació útil sobre el sector i les últimes tendències per als vostres negocis. Un blog per a tots/es, amb molt de debat i participació. En marxa!

Categories:
28 d'octubre de 2024
Saber más

Els nostres 70 GM Cash ja es troben a tot gas; restaurants, cafeteries, bars, càtering… han començat a incrementar les seves comandes als centres cash&carry durant les últimes setmanes. Li preguntem a Nuria Ruiz, gerent del centre ubicat a Castellbisbal (Barcelona), el motiu de tanta activitat i ens respon amb claredat: “Perquè ja és Nadal!”.

“L’hostaleria avança un parell de mesos la compra de productes per tenir accés a tot l’assortiment i a millors preus; si esperen, els articles començaran a escassejar i pujarà l’import”, afegeix.

Quines són les recomanacions d’aquest any?

  • Aquestes festes, en peixos, el pop no hi pot faltar. “A GM Cash disposem d’una nova varietat de pop verge, natural, sense additius; és molt tendre i de primera qualitat, perquè prové d’una zona especial de corrents marins on es creen les condicions òptimes de nutrients per a la seva pesca.
  • I en marisc, proposem un bàsic per a tot: la gamba pelada. Nuria ens explica que les tenen petites de mida, però grans en sabor, per a còctel de marisc o amanides de cranc; de bona mida per a amanides, farcits i cremes, i les més grans per a, per exemple, gambes a l’all o arròs. I afegeix, la cua del llagostí si el restaurant inclou en la seva oferta un còctel de gambes.
  • Per a les carns, la gerent del GM Cash de Castellbisbal ens recorda els avantatges de comprar ronyonada o canal de xai: “Comprar peces grans (sencera o meitat) és més econòmic i, de fet, els especialistes dels nostres centres ho preparen com l’hostaleria ho necessiti”.
  • Amb el pernil sempre has d’encertar i la Nuria ho sap bé. És per això que recomana els Víctor Gómez, Calderón o 10 Vetas, per la relació qualitat-preu. “Hi ha moltes opcions: comprar una peça o espatlles, que a les nostres carnisseries poden desossar. També existeix l’opció de comprar-los directament amb sobres llescats”.
  • Com a beguda, la gran varietat pot dificultar-nos l’elecció. El cava Juve Massana, en totes les seves varietats, és una perfecta opció per oferir als clients: brut, brut nature, semi, gran reserva. A gust del consumidor!
  • I la diversitat es multiplica quan arribem a les postres. “La clientela encara demana els clàssics, però també busca l’originalitat amb nous sabors: pastís de xocolata cruixent, torrons, massapà, mantegats, polvorons, bombons, bescuits… I si vols sorprendre, els pastissos de la nostra marca Quality, amb la garantia de qualitat Transgourmet”.
  • La Nuria també ens recorda l’oportunitat de comprar lots, cistelles, baguls i safates, amb un assortiment de fins a 34 articles de begudes, en conserva, xarcuteria i dolços. “Hem evolucionat molt i, seguint les tendències gastronòmiques, incloem versions renovades, com una cistella vegana o un lot sense alcohol i un altre amb el pernil ja ben tallat. També oferim la cistella lumineta perquè els restaurants, bars o cafeteries puguin organitzar un sorteig nadalenc entre els seus clients”.

 

Nuria, gràcies per aquests consells, només ens queda dir… Bon Nadal!

24 de febrer de 2023
Saber más

En GM Cash i, per descomptat en Transgourmet, sabem la importància de “tenir la ment oberta” en el nostre sector. La societat evoluciona constantment i les empreses hem de reinventar-nos amb una certa freqüència per a respondre amb eficàcia al que passarà anys després.

Per això, en 2020 prenem la decisió de renovar-nos per a satisfer, amb innovació, les necessitats i gustos del nostre client, l’hostaleria, en un futur pròxim.

I creem els nous cash, amb un progressiu programa de reformes en els nostres 70 centres, que té com a eixos principals: oferir més producte, més comoditat, millor experiència de compra i contacte més directe i personalitzat. Un nou concepte de cash&carry de professionals per a professionals.

Ara el producte és el protagonista, potenciant sobretot els aliments frescos, els articles de temporada i els proveïdors locals, presentats en un entorn més ampli i còmode per a la clientela en la seva experiència de compra. I amb un celler, localitzat en un espai més diàfan, on els compradors i les compradores poden contemplar una cuidada selecció de les denominacions d’origen locals, a més d’una gran varietat de les DO conegudes en l’àmbit nacional i internacional.

I amb un equip d’especialistes al capdavant per a assessorar de forma personalitzada a cada client/a que acudeixi als nostres centres, aconseguint amb la seva dedicació transformar la nostra activitat en un negoci de persones per a persones.

Si parlem del cash&carry del futur, també parlem de sostenibilitat, implementant mesures que afavoreixen la reducció del consum energètic i la millora de l’eficiència de les instal·lacions.

En definitiva, per a GM Cash, el demà és un avui, on l’hostaleria és la prioritat, el producte és el protagonista i el planeta és el nostre compromís.

×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!