L’hostaleria ja pot comprar com i quan vulgui
2 de maig de 2024
Si l’amo d’un restaurant vol fer la comanda un diumenge a les 22:00 h, ho podeu fer!
Si us ve millor contactar amb un expert/a que us assessori, podeu fer-ho!
I si prefereix veure i tocar el producte al mateix punt de venda, per descomptat, ho pot fer!
L’hostaler/a ja pot comprar com i quan vulgui, escollint a cada moment el canal que més li convingui, i això us permet estalviar temps i proveïdors i, per tant, ser més eficient en la gestió del vostre negoci.
Gabriel Rodríguez, director de Contact Center i e-Commerce de Transgourmet, ho sap bé: “L’omnicanalitat és imparable”. “És un valor que a la nostra companyia tenim molt clar; ens adaptem a les necessitats de cada client perquè compri a l’hora, dia i des del canal que prefereixi”.
Abans, l’hostaleria tenia dues opcions: podia anar als nostres 70 centres GM Cash distribuïts per tot Espanya o utilitzar el servei de lliurament directe al negoci, on un dels nostres comercials s’acostava al restaurant per gestionar la compra. Ara, a més, pot utilitzar el nostre servei d’atenció telefònica o fer aquesta comanda de manera online.
Atenció personalitzada i propera
Gabriel explica que, a qualsevol d’aquests canals, l’hostaler/a sempre rep una atenció personalitzada i propera. “Si vas a un cash, els professionals t’escoltaran i oferiran els productes i els formats que més et convinguin”.
“En el cas d’escollir el servei ‘Anem al teu restaurant’, tenim un vincle entre els agents de televenda, els comercials i els nostres clients, garantint que, independentment del canal que prefereixis (assessor/a, trucada, online), l’assortiment arriba en estat òptim amb uns estàndards de qualitat impecables”.
Prestem un servei d’Atenció al Client Omnicanal. Som un únic equip i aquesta és la clau del nostre èxit”.
I funciona! Gabriel destaca que el seu equip fa més de 3.000 trucades setmanals i més de 1.500 clients/es ja compren a través de la plataforma e-commerce.
Són professionals amb un gran coneixement del producte que es converteixen en persones de confiança de l’hostaler perquè pugui escollir l’assortiment i les solucions gastronòmiques més adequades per a cada restaurant, bar, cafeteria, càtering…
Ràpid, còmode i senzill. Com diu Gabriel, “l’omnicanalitat ho fa fàcil”.